مدیر تأمین مسکن کمیته امداد یزد:

پارسال ۳۰ میلیارد تومان در بخش مسکن مددجویان هزینه کردیم

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومان از سوی این نهاد برای بخش مسکن مددجویان در سال گذشته، گفت: تأمین سرپناه مطمئن برای زندگی مددجویان تحت حمایت، همواره در اولویت اقدامات کمیته امداد است.

«محمد شجاعان» با اشاره به رویکرد کمیته امداد در ارائه خدمات مسکن به نیازمندان گفت: کمیته امداد استان یزد در سال گذشته ۲۵۰۰ مورد خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند یزدی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این نهاد در سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان در بخش مسکن مددجویان هزینه کرده است، افزود: هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.

این مسئول افزود: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، شجاعان با بیان این که کمیته امداد تأمین سرپناه مطمئن برای زندگی مددجویان تحت حمایت را همواره در اولویت اقدامات خود قرار داده است، تصریح کرد: در سال جاری نیز ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن و همچنین نقش‌آفرینی ویژه خانوارهای تحت حمایت با تمام قوا در حال پیگیری است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..