استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری: با برنامه ریزی و حضور فعال در نمایشگاه ایران اکسپو، توانمندی تمام واحد‌های تجاری و تولیدی در همه حوزه‌ها استان را می‌توان به نمایش گذاشت.

دومین نشست هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای به صورت ارتباط تصویری برگزار و شرایط برگزاری این نمایشگاه به معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.

محمد علی شاه‌حسینی، برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو را فرصت استثنایی برای معرفی ظرفیت ها، فراهم شدن زمینه رایزنی، بازاریابی و تقویت و توسعه مراودات و معرفی زنجیره ارزش استان دانست و برنامه ریزی برای حضور قوی استان در این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد.

شاه‌حسینی اظهار داشت: با برنامه ریزی و حضور فعال در این نمایشگاه، توانمندی تمام واحد‌های تجاری و تولیدی در حوزه های، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در قالب واحد‌های نوآور و خلاق، جهاد کشاورزی و… این استان را می‌توان به نمایش گذاشت.

گفتنی است در این نشست با حضور معاون اقتصادی استاندار و سایر مسئولان، پیرامون موضوعات و برنامه ریزی در راستای حضور موثر استان با پیگیری‌ها و همراهی بخش خصوصی و سایر بخش‌های مرتبط در نمایشگاه اکسپو تهران از مهم‌ترین رویداد‌های بین المللی و تجاری کشور بحث و تبادل نظر شد.

شایان به ذکر است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از روز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بخش نظردهی بسته شده است..