خانه به دوشی هاکی‌بازان یزد

رئیس هیات هاکی استان یزد با اشاره به کسب رتبه سومی کشور توسط نونهالان ورزش نوپای هاکی این استان برای اولین بار، یکی از عمده مشکلات این ورزش در یزد را نداشتن سالن اختصاصی خواند و گفت: هاکی‌بازان یزد هر بار در یکی از سالن‌های ورزشی شهر تمرین می‌کنند.

«زهره رفیعی»  با اشاره به نوپا بودن ورزش هاکی در استان یزد، گفت: ورزش هاکی از دو سال پیش در این استان پایه‌گذاری شده و اکنون فعالیت خود را در گروه نونهالان با حضور ۷۰ ورزشکار سازمان‌یافته دنبال می‌کند.

وی با بیان این که هاکی استان یزد در دو رشته‌ی هاکی سالنی و هاکی روی چمن فعالیت دارد، گفت: البته به دلیل نبود زمین چمن مناسب و در دسترس، در حال حاضر هاکی چمنی استان غیرفعال است.

به گفته این مسئول، متاسفانه این ورزش در رشته هاکی سالنی نیز با مشکل تامین سالن اختصاصی مواجه است لذا بازیکنان به ناچار هر بار در سالن‌های مختلف تمرین می‌کنند.

رفیعی در مورد جایگاه هاکی یزد در کشور نیز بیان کرد: امسال برای اولین بار هاکی سالنی استان در مسابقات رده نونهالان زیر ۱۲ سال کشور هم در بخش پسران و هم دختران موفق به کسب جایگاه سوم شد.

رئیس هیات هاکی استان عمده مشکلات کنونی سد راه توسعه این ورزش پرهیجان را نداشتن سالن و تجهیزات کافی ذکر کرد و گفت: البته در این میان نمی‌توان کمبود بودجه را نادیده گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..