ساخت ۱۹ واحد مسکونی محرومان توسط گروه‌های جهادی یزد

قرارگاه جهادی خورشید هشتم پس از سالها وقفه در ساخت ۱۹ منزل مسکونی برای محرومان در منطقه کم برخوردار اکرم‌آباد یزد، آستین همت برای تکمیل این واحدها بالا زدند.

«محسن زینلی‌پور» مسئول این قرارگاه جهادی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: ساخت این واحدها که همگی برای ایتام و محرومان این منطقه است، از سال ۱۳۹۳ شروع شده ولی به دلیل مشکل تامین اعتبار مورد نیاز تاکنون متوقف مانده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همزمان با برگزاری دومین رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد، تکمیل این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌ای مابین قرارگاه جهادی خورشید هشتم، بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان و انجمن خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به ۱۹ گروه جهادی واگذار شده و هم‌اکنون مراحل ساخت این واحدها با جدیت در حال پیگیری است.

زینلی‌پور با بیان این که ساخت و تکمیل واحدهای مذکور به صورت ویلایی و در مساحت‌های ۸۰ تا ۱۴۰ مترمربع همزمان با هفته بسیج و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد که این واحدها تا ایام الله دهه فجر امسال تحویل صاحبان آنها شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت قرارگاه جهادی خورشید هشتم و با همکاری نواحی مختلف بسیج یزد به همت ۱۹ گروه جهادی که هر کدام یکی از واحدها را به نیت یکی از سرداران شهید استان در حال ساخت دارد، انجام می‌شود و خوشبختانه در این اقدام جهادی اقشار مختلفی از دانش‌آموز و دانشجو تا نانوا، معلم، مهندس و روحانی و درجه‌دار نظامی همکاری دارند.

مسئول قرارگاه جهادی خورشید هشتم با بیان این که تمام مصالح و امکانات مورد نیاز گروه‌های جهادی فعال در این برنامه از سوی این قرارگاه تامین می‌شود، گفت: مهمترین هدف جهادگران بسیجی در این برنامه خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه است، هر چند که خدمت رسانی به نوعی باعث حس خوب و آرامش درونی افراد نیز می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..