افتتاح پاسگاه انتظامی بخش مرکزی بهاباد با حضور رئیس پلیس استان

پاسگاه انتظامی احمد آباد بخش مرکزی بهاباد در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان، نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه موقت و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد و جمعی از مسئولان و اهالی روستای احمد آباد افتتاح شد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی احمدآباد بخش مرکزی بهاباد طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با بیان این که اساس همه فعالیت‌های پلیس باید بر مبنای تقویت آرامش و امنیت در جامعه باشد به گونه‌ای که تک‌تک شهروندان این امنیت را احساس کنند، گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

وی با ارشاره به این که خدمت به مردم و تامین آسایش آنان با انگیزه کسب رضایت الهی همواره سرلوحه کار پلیس قرار داشته است، افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که براساس مبانی دینی ماموریت خود را انجام دهیم و بنا بر تعبیر مقام معظم رهبری یک پلیس در تراز انقلاب باشیم.

بهدانی فرد اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت در جامعه انجام می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب امنیت جامعه را خدشه دار کنند.

فرماندهی فراجا در استان با بیان این که خدمتگزاران مردم درپلیس یزد و ناجا حدود دو ماه شبانه‌روز بابت اغتشاشات اخیر در کف خیابانها بودند تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید، اظهار کرد: خوشبختانه مردم و جوانان بصیر ما خط خود را از آشوبگران جدا کرد و پلیس نسبت به برخورد با اغتشاشگران اقدام کرد و استان یزد نیز در جمع کردن فتنه اخیر سرآمد کشور بود و نیروی فراجا یزد خود آسیب دید و اما نگذاشت به کسی آسیب برسد و با این فتنه برخورد شد.

بهدانی‌فرد با بیان این که هر کجا و در هر شهر ایجاد یک پاسگاه یا یک کلانتری باشد، سبب امنیت و آسایش مردم آن شهرها خواهد شد، افزود: اساس کار انسان در هر جامعه و شهری اول امنیت بعد آرامش است.

فرمانده انتظامی استان در پایان از همکاری مسئولان شهرستان و دهیار و شورا و نماینده مردم بهاباد در مجلس در راه‌اندازی و تصویب پاسگان انتظامی احمد آباد قدردانی و تشکر و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و کمک و همراهی مردم این روستا ساختمان اصلی پاسگاه به زودی ساخته شود و تا هفته فراجای سال آینده به بهره برداری برسد.

ساختمان پاسگاه انتظامی احمدآباد بخش مرکزی بهاباد در یک واحد استیجاری که ازطرف اهالی محل تهیه شده اسکان و افتتاح شد.

همچنین در این مراسم «عباس شیرریز» بخشداربخش مرکزی، «علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد و «محمدرضا صباغیان» نماینده مردم شهرهای مهریز، ابرکوه ، بافق خاتم، بهاباد و مروست در مجلس شورای اسلامی هر کدام در سخنانی افتتاح پاسگاه احمدآباد را سبب ایجاد امنیت و احساس آرامش مردم خواندند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..