ارائه خدمات رایگان پزشکی در کذاب

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر، از اعزام کاروان پزشکی داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان به دهستان کذاب و ارائه خدمات رایگان پزشکی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، بزاز زاده ضمن قدردانی از تیم پزشکی و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان خدمات ارائه شده این کاروان را بسیار اثر بخش دانست.

وی خدمات انجام گرفته در حوزه دندانپزشکی عمومی و تخصصی که مورد استقبال بیماران قرار گرفت را از برنامه‌های پیش روی این کاروان عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اشکذر افزود: خدمات پزشکی این کاروان در دو حوزه عمومی و تخصصی نیز مورد توجه قرار گرفت.

بزاز زاده گفت: بیمار یابی، مشاوره، ویزیت و معاینه بیماران توسط دو پزشک عمومی و متخصص عفونی به همراه تامین دارو‌های مورد نیاز از اقدامات شاخص این کاروان سلامت بود.

وی افزود: همچنین در این کاروان سلامت دو پزشک (عمومی و متخصص عفونی) دو دندانپزشک و یک پرستار و چهار امدادگر این کاروان را همراهی می‌کردند.

همچنین در مراسمی و همزمان با هفته سلامت از احساس مسئولیت پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت کافی آباد که با همت والا و تلاش بی‌وقفه در ارتقاء سلامت آحاد جامعه می‌کوشند تقدیر و تشکر کردند.

امام جمعه بخش خضرآباد در این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت از زحمات و خدمات و تلاش‌های کادر درمانی و مدافعان سلامت تشکر وقدردانی کرد و گفت: به جرات می‌توان گفت که خدمت در مراکز بهداشت و درمان یکی از پر استرس‌ترین مشاغل است و پرستاران و سایر کارکنان بخش بهداشت و درمان، نقشی اساسی در تامین سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

بخش نظردهی بسته شده است..