انهدام باند اخاذی اردکان

no-thumbs

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از انهدام باندی که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ اکبر شفیعی گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های مختلف از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات در این پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم شامل یک مرد و یک زن دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با اشاره به دستگیری متهمان به اخاذی و کلاهبرداری، گفت: برابر تحقیقات پلیس متهمان پس طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی با ورود به حریم خصوصی افراد و تهیه فیلم و عکس شخصی آنان با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی از قربانیان خود اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، یاد آور شد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون رفتار خواهد کرد و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نمی‌دهد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..