توسعه همه جانبه شهرستان میبد نباید کند شود

امام جمعه میبد: این حرکت رو به جلو درهمه زمینه‌های، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی نباید کند شود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله اعرافی با حضور در دفتر سجادی پور فرماندار جدید شهرستان میبد، سیاست‌های پیش رو در توسعه شهرستان میبد درهمه ابعاد را برای وی تشریح کرد

امام جمعه میبد گفت: شهرستان میبد گام‌های بزرگی را در صنعت، آموزش عالی، حوزوی، آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی و اجتماعی برداشته و در بسیاری از زمینه‌ها الگو و سرآمد است.

وی تصریح کرد: این حرکت رو به جلو درهمه زمینه‌های، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی نباید کند شود و باید با اتکا به توان داخلی و بومی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم خیری و نخبه گان علمی و اقتصادی، بیش از گذشته به دنبال ارتقاء شاخص‌های فرزانگی و علمی و اقتصادی و فرهنگی با پیوست مذهبی و دینی بود.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد هم گفت:شهرستان میبد ظرفیت‌های فراوانی در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد و باید هنرصنعت زیلو و سفال را با ایجاد شهرک‌های سنتی و بازار عرضه و فروش به سمت یکپارچگی هدایت کرد و این صنایع دستی منحصر به فرد را درسطح کشور معرفی کرد.

سجادی پور با بیان اینکه در این زمینه دانشکده فنی وحرفه ایی نوآوری‌هایی هم داشته است گفت: درزمینه ایجاد فضا‌های تفریحی درسطح شهر هم به دنبال برنامه‌های جامع هستیم که انشاالله کار‌های بزرگی را عملیاتی خواهیم کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..