برپایی نمایشگاه نبض یک رویش در میبد

نمایشگاه نبض یک رویش با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت میبد و صندوق‌های قرض الحسنه محلات و حوزه بسیج خدیجه کبری (س) در میبد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: این نمایشگاه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برای حمایت از محصولات کارگاه‌های خانگی و صنایع دستی بانوان شهرستان میبد راه اندازی شده است.

سرهنگ دوم پاسدار برزگر افزود: با توجه به اینکه در ایام کرونا این بانوان نتوانستند محصولات خود را در نمایشگاه‌ها عرضه کنند و به لحاظ اقتصادی آسیب‌هایی را متحمل شدند؛ بسیج سازندگی سپاه بر آن شد؛ حالا که کرونا تا حدی فروکش کرده است فرصتی را برای عرضه صنایع دستی این بانوان کارآفرین فراهم کند.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ نوع محصولات تولیدی بانوان شهرستان میبد از جمله صنایع دستی کاربافی، سبدبافی، پوشاک، لوازم آشپزخانه و جهیزیه، مواد غذایی، گل‌های زینتی، کیک وشیرینی و محصولات صنایع تبدیلی و خشکبار از تولید به مصرف عرضه شده است.

برزگر گفت: این نمایشگاه  از روز دوشنبه به مدت یک هفته برپا است و علاقه‌مندان برای مشاهده و خرید می‌تواننده همه روزه ازساعت ۱۶ و ۳۰ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..