تحویل مسکن ملی اشکذر تا پایان سال ۱۴۰۱

فرماندار اشکذر: عملیات اجرایی مسکن ملی اشکذر تا پایان سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، فرماندار اشکذر در خصوص فرایند اجرای طرح ملی مسکن در شهرستان اشکذر گفت: از تعداد ۲۰۲ واجد شرایط طرح ملی مسکن در شهرستان اشکذر تنها ۸۰ نفر واریز وجه داشته که با توجه به انتخاب سازمان همیاری شهرداری یزد به عنوان پیمانکار این طرح برنامه ریزی برای ساخت مسکن این ۸۰ نفر در دستور کار قرار گرفت هادی هادی نسب افزود: در بازدید‌های متعددی که با حضور مسئولان ارشد استان در این زمینه صورت گرفت کلیه موانع اجرای این طرح در شهرستان برداشته شده و انتظار می‌رود تا پایان سال عملیات ساخت و ساز این واحد به مرحله اجرا درآید و تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

فرماندار اشکذر از متقاضیانی که هنوز نسبت به واریز وجه اولیه این طرح اقدام نکرده اند درخواست کرد تا با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کرده تا ساخت منزل مسکونی آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

هادی نسب اظهار داشت: مسائل مرتبط با قرار گرفتن سایت طرح ملی مسکن در محدوده شهر اشکذر انجام شده و پس از تحویل واحد‌ها به متقاضیان از کلیه خدمات شهری نیز برخوردار خواهند بود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..