بانک اطلاعات نخبگان فرهنگی استان یزد راه‌اندازی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: بانک اطلاعات نخبگان فرهنگی استان به منظور گسترش فعالیت‌های اجتماعی در جامعه برای نخستین بار از سوی این نهاد راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سعید متوسل در آستانه ۱۲ مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید در طول سال به خصوص در شرایط موجود از نخبگان برای ترویج و انتقال مفاهیم دینی و انقلابی به مردم بیش از گذشته استفاده شود، افزود: در بانک اطلاعات، مشخصات افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و سیاسی نسبت به تهیه ، تولید و ارسال محتوا و پیام‌های ارزشمند و مناسب از طریق پیامک به نخبگان اقدام می‌شود تا آن‌ها برای ترویج و اشاعه آن به سایر آحاد جامعه در بخش‌های مختلف به خصوص نسل جوان مومن و انقلابی اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: هم اکنون در تمامی مناطق و ۱۱ شهرستان استان ، شورای هماهنگی با حضور نیرو‌های فعال از بخش‌های مختلف با هدف برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسبت‌ها فعالیت دارد و یکی از برنامه‌های این نهاد در سطح کلان جوانگرایی و به روزرسانی اقدام‌ها بر حسب شرایط زمان است.

متوسل از راه‌اندازی هیات اندیشه‌ورز با حضور نخبگان، فرهنگیان، دانشگاهیان و پیشکسوتان موثر اجتماعی نیز خبر داد که در طول سال با همدلی و همفکری برای تحقق ماموریت‌های محوله و نقش‌آفرینی در جامعه و ترویج اهداف نظام و انقلاب اسلامی فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: ایجاد هماهنگی بین تمامی مجموعه‌های فرهنگی موثر در یزد و شهرستان‌ها با محوریت امام جمعه هر شهرستان جزو برنامه‌های مهمی است که صورت گرفته و نقش مهمی در کاهش موازی‌کاری‌ها و رسیدن به اهداف بر اساس آرمان‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..