الزام به همراه داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات/ از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رای جلوگیری می شود

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: همراه داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی برای شرکت در انتخابات الزامی است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد به مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: واجدین شرایط رای دادن در انتخابات می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه سن قانونی برای شرکت در انتخابات ۱۸ سال تمام است، اظهارداشت: بر این اساس کلیه متولدین ۲۸ خرداد ۱۳۸۲ و قبل از آن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.
شاه حسینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سلامت مردم و عوامل برگزاری انتخابات در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه توان خود را برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به کار گرفته ایم تا مردم استان با اطمینان خاطر پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشور خود سهیم باشند.
دبیرستاد انتخابات استان یزد در انتها با بیان اینکه از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رای جلوگیری می شود، از عموم واجدین شرایط شرکت در انتخابات استان درخواست کرد؛ حضور در شعب و رای دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند تا شاهد افزایش تراکم افراد در شعب اخذ رای نباشیم.

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..