برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در سایه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی/ اخذ اثر انگشت با استامپ از فرایند انتخابات خط خورد

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اخذ اثر انگشت در فرآیند اخذ رای شعب، حذف شده است.

به گزارش یزدی نیوز، شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ضرورت حفظ سلامت مردم و برگزارکنندگان انتخابات، گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اخذ اثر انگشت در فرآیند اخذ رای سیزدهمین دره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها حذف شده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستا استان یزد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در ۲۸ خردادماه فراهم شده و شعب و نیرو‌های اخذ رای، نیرو‌های اجرایی، تدارکات و پشتیبانی و عوامل امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل قرار دارند.
شاه حسینی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست، اظهارداشت: همه توان خود را برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به کار گرفته ایم تا دغدغه ها و نگرانی های مردم در این راستا را کاهش دهیم و آن ها با اطمینان خاطر پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد در ادامه یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا را افزایش ۲۰۰ شعب اخذ رای نسبت به شعب دوره ی قبل انتخابات عنوان کرد و گفت: حضور ناظرین بهداشتی در محل اخذ رای، برگزاری انتخابات حتی الامکان در فضای باز، الزام به رعایت ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از سوی عوامل برگزاری انتخابات و رای دهندگان و نیز افزایش ساعت اخذ رای از دیگر تمهیدات اندیشیده شده جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبه:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..