۲۸ خردادماه، لیله القدر انقلاب اسلامی

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با شور و تمام ظرفیت به دنبال تحقق کامل مُرّ قانون در انتخابات پیش رو باشند.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات استان با بیان اینکه ۲۸ خرداد لیله القدر انقلاب اسلامی است، گفت: سرنوشت ۴ سال و شاید ۸ سال کشور با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

وی بر لزوم به عرصه آوردن تمام ظرفیت‌های موجود در کشور جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه تاکید کرد و افزود: هدف نهایی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات باید تحقق کامل مُرّ قانون باشد که ثمره آن نمایان شدن مشارکت امنیت آور و شکوه حضور میلیونی ملت ایران خواهد بود.

دهشیری تصریح کرد: ثمره حضور پرشور مردم در انتخابات تشکیل دولت مقتدر انقلابی، ولایی و گره گشایی مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی، سیاسی، ملی، بین المللی خواهد بود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب جهت مشارکت فراگیر و حداکثری اظهار داشت: باید زمینه جهت حضور اقشار مختلف جامعه فراهم شود تا با انتخاب فرد اصلح آینده‌ای روشن برای کشور رقم بخورد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: فلسفه جلسات پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی این است تا هر اقدام مغایر با قانون و تهدید کننده منافع و امنیت ملی مورد رصد و پیشگیری قرار گیرد.

وی افزود: تخلفات صورت گرفته در اسرع وقت در دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات با حضور قضات مجرب رسیدگی می شود تا انتخابات در کمال سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم سیاسی برگزار شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای عوامل برگزاری انتخابات اعم از اجرایی و نظاتی تصریح کرد: دوره آموزشی نیز در آینده نزدیک برای قضات منتخب در خصوص جرائم انتخاباتی برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..