پاسخگویی مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به مشترکان

با توجه به فراگیری ویروس کرونا و عدم امکان دیدار حضوری، از ۲۳خرداد ماه مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به صورت تلفنی پاسخگوی مردم است.

به گزارش یزدی نیوز سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع پاسخگویی تلفنی مدیرعامل این شرکت به مشترکان، به صورت دو هفته یک بار در روز یک شنبه برگزار می‌شود.
پاکدل اظهار داشت: مشترکان می‌توانند از ساعت ۱۰تا۱۲ روز یکشنبه با شماره ۱۲۲ تماس و مشکلات، پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را با مدیرعامل در میان بگذارند.

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۵میلیون و ۶۰۰هزار مترمکعب آب در شهر یزد مصرف شده است که این میزان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۲درصد رشد دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..