امام جمعه بخش مرکزی یزد:

ائمه جمعه در دسترس ترین مسئولان استانی برای مردم هستند

امام جمعه بخش مرکزی یزد و نائب رییس شورای حوزه‌های عملیه استان یزد با بیان این که ائمه جمعه در دسترس ترین و راحت‌ترین مسئولان استانی برای مردم هستند، گفت: مردم می‌توانند با آن‌ها در ارتباط باشند و آنها در جلساتی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، مسائل متعدد مردم را دنبال کنند.

آیت الله «سیدمحمد کاظم مدرسی» ضمن بیان این که ائمه جمعه استان یزد متشکل از ۲۷ امام جمعه هستند که ماهانه در نشست‌های دوره ای حضور یافته و به بررسی مطالبات مردم و ارائه راهکارهای فرهنگی و هدایتی نسبت به مدیران استانی اقدام می‌کنند.

وی با بیان این که ائمه جمعه حد واسط بین مردم و مسئولان حکومتی هستند، گفت: این افراد درد دل‌های مردم را منتقل کرده و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی استان را دنبال می‌کنند البته در برخی از نشست‌ها وضعیت استان توسط مدیران توضیح داده می‌شود و برای پیشبرد وضعیت فرهنگی و اجتماعی و جایگاه کلان مدیریتی استان اقدام می‌کنند.

مدرسی با بیان این که ائمه جمعه دردسترس ترین و راحت‌ترین مسئولان استانی برای مردم هستند، گفت: مردم می‌توانند با آن‌ها در ارتباط باشند و در جلساتی که به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، مسائل متعدد مردم را دنبال کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که مشکلات و مطالبات مردم مطالبات انبوهی است، تصریح کرد: اقشار آسیب‌پذیر در جامعه متنوع و گسترده هستند که بخشی از این مطالبات، قضایی و اداری، بخشی معیشتی و عمده آن مربوط به مسائل فرهنگی، دینی و شرعی است به طوری که روزانه میانگین تماسهای دفتر من حدود ۵۰۰ تماس است که عمدتا به این مسائل اختصاص دارد.

گفتنی است؛  به میزبانی حوزه عملیه مدینه کاظمیه، نشست ائمه جمعه استان با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه یزد برگزار شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..