اعطای تسهیلات اشتغال به نیازمندان یزدی

۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محمد شجاعان با بیان اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان با هدف فقرزدائی و تقویت اقتصاد خانواده، گفت: این تسهیلات از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا می‌شود.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۵۰۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان استان یزد در سال ۱۴۰۰ ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت : بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری با فعالان کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی از جمله راهبرد‌های مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

شجاعان افزود : تسهیلات اعطایی برای ایجاد مشاغل مختلفی از جمله دام‌پروری، زنبورداری، طیور، خدمات، طرح حمل‌ونقل، صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنعتی و معدنی، کشاورزی و پرورش آبزیان و شیلات پرداخت می‌شود.

وی گفت : این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های مختلفی، چون خیران کارآفرین، جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب‌وکار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، هیئت‌های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های محلی، شرکت‌های فنی، مهندسی و دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فن‌آوری استفاده می‌کند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..