در عملیات پلیس یزد؛

مرغ‌هایی که به انار نرسیدند

پلیس امنیت اقتصادی یزد در عملیات‌هایی جداگانه دو محموله‌ی قاچاق مرغ و گوسفند را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ «غلامرضا برزگر» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در مورد یکی از این عملیات‌ها اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل محور اصلی مهریز –انار به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این کامیون، یک‌هزار و ۲۸۰ قطعه مرغ غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل اداره دامپزشکی مهریز کردند.

برزگر با بیان این که متهم محموله مرغ از یزد بارگیری و قصد انتقال به شهرستان انار در استان کرمان را داشته، گفت: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و بستن گلوگاه‌ها از ورود و خروج کالای قاچاق به استان جلوگیری خواهد شد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» جانشین فرمانده انتظامی استان یزد نیز در مورد عملیات دیگر پلیس در همین راستا توضیح داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری درمحور یزد- کرمان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند، گفت: مأموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن ۷۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از دو میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: گوسفندهای قاچاق به اداره دامپزشکی تحویل و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از پایگاه خبری پلیس، نصیری خاطر نشان کرد: جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..