رئیس هیات جودوی یزد:

آموزش مجازی به هیچ وجه القاکننده تاثیر میادین ورزشی نیست

رئیس هیات جودو استان یزد با اشاره به فعالیت مجازی ۶۰۰ جودوکار این استان به دلیل شرایط کرونایی، اظهار کرد: آموزش‌های مجازی تاثیر حضور ورزشکار در میادین ورزشی را به هیچ وجه القا نمی‌کند.

«علی محمد عزیزی» در خصوص شرایط حال حاضر ورزش جودوی استان یزد، گفت: هم‌اکنون در شهرستان‌های یزد، بافق، اشکذر، تفت و خاتم، هیات‌های جودو در حال فعالیت هستند و هیات‌های اردکان و میبد به دلیل شرایط قرمز کرونایی همچنان در شرایط غیرفعال به سر می‌برند.

وی با بیان این که هیات جودو استان دارای حدود ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته‌ی فعال است، بیان کرد: از این تعداد قریب به ۲۵۰ نفر را بانوان جودوکار و مابقی را ورزشکاران مرد تشکیل می‌دهند که با توجه به شرایط کرونایی تقریباً تمام این افراد به صورت نیمه‌فعال در حال سپری کردن تمرینات خود هستند و فقط تیم‌های نوجوان در حال انجام تمرینات مستمر هستند.

رئیس هیات جودو استان گفت: در تلاش بودیم که برای جبران تعطیلی تمرینات حضوری، آموزش‌ها را به صورت مجازی ادامه دهیم اما این اقدام تاثیر حضور ورزشکار در میادین ورزشی را به هیچ وجه القا نمی‌کند.

وی ادامه داد: البته با این حال ۱۵ مربی از طریق آنلاین در آزمون‌ها شرکت کردند و آزمون کمربند نیز به صورت مجازی برگزار شد.

عزیزی ادامه داد: متاسفانه به دلیل برگزار نشدن مسابقات امسال به خاطر شرایط کرونایی، نتوانستیم در مسابقات لیگ کشور، نماینده‌ای از ورزش جودو استان داشته باشیم اما نوید برگزاری مسابقات استانی را در اسفندماه سال جاری به صورت دوره‌ای در هر منطقه و شهرستان به صورت مجزا داده‌ایم که امیدواریم شرایط مهیای تحقق این رقابتها شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..