حضور والدین به عنوان ناظر در مدارس استان یزد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد: والدین می‌توانند به عنوان ناظر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس حضور یایند.

به گزارش یزدی نیوز، بهادرزاده گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا، از ابتدای بهمن ماه آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی و مدارس زیر ۵۰ نفر به طور حضوری انجام می‌شود.

وی گفت: بازرسان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت دارند و والدین هم می‌توانند جز ناظران باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد:شورای مدرسه یکی از اعضای ثابت تصمیم گیری‌ها است که رییس اولیا ومربیان که نماینده اولیا و والدین در مدارس است ، هم می‌تواند جز تیم نظارت، نظارت کامل بر رعایت شیوه نامه‌ها را داشته باشند.

بهادرزاده افزود: بازرسان بر رعایت شیوه نامه‌ها نظارت دارند و هرجا لازم است تذکرات لازم را به مدیر مدرسه می‌دهند.

وی، درباره لزوم آموزش حضوری گفت: پایه اول و دوم ابتدایی لازم است آموزش بصورت حضوری باشد و در استان یزد چهار هزار دانش آموز داریم که از امکانات آموزش مجازی بی بهره اند، که اگر این دانش آموزان رها شوند از تحصیل جامانده لحاظ خواهند شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: با هماهنگی مدرسه ساعات خاص برای گروه‌های دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود و حتی کلاس درس برای یک دانش با نیاز خاص یا دیر آموز تشکیل می‌شود.

بهادرزاده از معلمان یزدی که بصورت جهادگونه برای آموزش مجازی به دانش آموزان اقدام کرده اند هم تشکر کردو گفت: معلمان برای یک ویدئو یک ساعته چندین ساعت وقت می‌گذارند تا فعل آموزش به خوبی صرف شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..