کشف بیش از ۲۳۵ کیلو تریاک و حشیش در مهریز

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۴۰ کیلو تریاک و ۸۸ کیلو حشیش در شهرستان مهریز خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در این رابطه اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه‌جایی موادمخدر در محور کرمان به یزد، به وسیله یک دستگاه خودرو پژو، تیم‌های عملیاتی به این محور اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل محور مذکور، خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از آن ۱۴۰ کیلوگرم تریاک و ۸۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان‌سوز، زندگی را به کام بسیاری از خانواده ها تلخ کرده و پلیس سعی دارد با مبارزه با این موضوع و دستگیری سوداگران مرگ، از آلوده شدن جوانان به این معضل پیشگیری کنند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ «رضا عارفی فر» جانشین انتظامی شهرستان مهریز نیز از کشف هفت کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک خبر داد و در این باره بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برابر خبر واصله از منابع و مخبرین مبنی بر تردد یک نفر کوله بر در بیابان‌های شهرستان مهریز در شب گذشته، طی انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر محل تردد آن شناسایی شد.

وی افزود : پس از اشراف اطلاعاتی و حضور در محل، ماموران به کوله بر دستور ایست داده که با رها کردن محموله خود ،بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که پس از مدت کوتاهی با تلاش ماموران دستگیر و در بازرسی از کوله وی هفت کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به نقل از سایت پلیس، جانشین انتظامی شهرستان مهریز در پایان خاطرنشان کرد: این قاچاقچی قصد داشت این مواد را به صورت کوله باری از طریق محورهای فرعی به استان یزد وارد کند که توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..