برگزاری دوره نجات در کوهستان ویژه خواهران نجاتگر هلال احمر یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: دوره بازآموزی ابزار شناسی کوهستان و امداد نجات در کوه ویژه خواهران نجاتگر این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، وهاب نخل بند اظهار داشت: ۲۰ نفر از امدادگران ونجاتگران خواهر در این دوره، توان افزایی شرکت و آموزش‌های ابزار شناسی و امداد نجات در کوهستان را فرا گرفتند.

 

وی با اشاره به هدف برگزاری این دوره با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت‌های امدادی افزود: نجاتگران و امدادگران در این برنامه آموزشی و مهارتی، مباحث ابزارشناسی، طراحی کارگاه‌های نجات، گره‌ها و تجهیزات تخصصی نجات در ارتفاع را مرور و تمرین کردند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: این جمعیت در نظر دارد دوره‌های بازآموزی، توان افزای ویژه نجاتگران خواهر و برادر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار تا تمامی نجاتگران فعال در تیم‌های مختلف امدادی آمادگی کامل و لازم در برابر هر گونه اتفاق ناگوار و بحران‌ها را داشته باشند و همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مردم عزیزمان باشند.

 

نخل بند تصریح کرد: این دوره‌ها به صورت هفتگی ویژه آقایان و خواهران و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال این دوره‌ها مطابق اعلام شرایط ستاد مبارزه باکرونا برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..