امام جمعه یزد:

مسئولان به سرعت مشکلات سیل‌زدگان ابرکوه را برطرف کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان استان یزد و شهرستان ابرکوه به سرعت مشکلات مردم سیل زده این شهرستان را برطرف کنند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده و بندهای خاکی ابرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازدید مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، سپاه الغدیر، فرمانداری ابرکوه و … حضور دارند و در جلسه‌ای که پس از این بازدید برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری‌های لازم برای رسیدگی به مشکلات مردم سیل‌زده انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: عامل این سیل، شکسته شدن بندهای خاکی همچنین مسدود بودن مسیر آبراه‌ها بوده و بارندگی‌های اخیر سبب شده تا آب به جاده و سپس به سمت منازل مسکونی هدایت شود.

ناصری تاکید کرد: مسئولان باید به سرعت به پاکسازی و باز کردن مسیر و مرمت سدهای خاکی بپردازند و برای جلوگیری از حوادث احتمالی آینده اقدامات و تدابیر لازم را انجام دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: مسئولان همچنین باید به سرعت خسارات مردم را جبران کنند و تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر مشکلات پیش آمده از بروز این سیل را برطرف کنند تا زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.

ناصری یادآور شد:  جلسه‌ای نیز با حضور مسئولان شهرستان ابرکوه و جمعی از مسئولان استان، امام جمعه ابرکوه و امام جمعه بخش بهمن برگزار می‌شود تا برای رسیدگی به مشکلات ایجاد شده همچنین رفع نواقص و مشکلات تصمیم گیری شود.

وی از مردم سیل زده نیز خواست تا برای رفع مشکلات ایجاد شده، صبور باشند و اطمینان داشته باشند که مسئولان آنها را همراهی خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..