بررسی پرونده‌های احراز مشاغل سخت و زیان آور در استان

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: هزار و ۷۶۹ پرونده در کمیته بدوی و تجدیدنظر مشاغل سخت و زیان آور استان مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز، محمدجواد حیدری گفت: با وجود شرایط کرونایی تاکنون ۳۴ جلسه کمیته بدوی و تجدید نظر بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور در استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تعداد هزار و ۷۶۹ درخواست در کمیته بدوی و تجدیدنظر استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به عملکرد کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمیته‌های بدوی و تجدید نظر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حتی در ایامی که بسیاری از فعالیت‌ها تعطیل شدند، با تشکیل جلسات سعی کرده ایم زمان رسیدگی و اعلام نظر درخواست‌ها را کاهش دهیم.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مراجعین اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با شماره ۲۵۰۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

وی افزود: با راه اندازی مرکز تماس ۲۵۰۰ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هم استانی‌هایی که در زمینه روابط کار (مشکلات کارگری و کارفرمایی)، بیمه بیکاری، طبقه بندی مشاغل، بازرسی کار و مشاغل سخت و زیان آور سوالی دارند از این طریق می‌توانند به پاسخ‌های خود دست پیدا کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..