راه اندازی سایت رایگان مشاغل و اصناف

سایت مجازی مشاغل و اصناف "باما" در یزد ، با ایجاد فضای نمایشگاه مجازی برای معرفی تک تک کالا‌ها و محصولات مشاغل در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی فرصتی رایگان وارزشمند فراهم کرده است.

به گزارش یزدی نیوز ، مرکز فناوری دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: این سایت ضمن ایجاد فضای نمایشگاه برای معرفی تک تک کالا و محصولات شرکت‌ها در در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی بصورت رایگان، به دنبال توانمندسازی دانشجویان از طریق ارتباط بین واحد‌های درسی و کسب و کار‌ها است.

نمایشگاه باما در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد با هدف همکاری و یاری به کسب و کار‌های حوزه‌های بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، منابع طبیعی، کشاورزی، آب و فاضلاب، آلودگی هوا، مدیریت پسماند، مدیریت انرژی و … امکان معرفی و فروش آنلاین کالا‌ها و محصولات در سایت نمایشگاه مجازی باما از اول آذر ۱۳۹۹ ایجاد شد.

علاقه مندان می‌توانند ضمن معرفی کسب و کارهایشان، کالا‌ها و محصولات را نیز رایگان تبلیغ و آنلاین بفروشند.

باما یک وبسایت کوچک رایگان به آدرس www.bamahse.com/products در علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این نمایشگاه مجازی که در ان فرصت پشتیبانی از ۴۵۰۰ شغل فراهم شده است ، البته با حضور و همراهی طالبی استاندار، در مرداد ۱۳۹۸ رونمایی و مقام برتر در رویداد ملی الگو‌ها و راهکار‌های نوین همکاری دانشگاه و صنعت و جامعه در آذر ۱۳۹۸ کسب کرد.

نمایشگاه مجازی باما، ایده شرکت آتی سلامت محیط و کار پویا بوده که در حال حاضر در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی یزد و پارک علم و فناوری یزد مستقر است و تا کنون به عنوان ایده برتر سال۹۸ از طرف وزارت علوم تقدیر شده است .

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..