راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین در بافق

سرپرست شبکه دامپزشکی بافق از راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین در شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، فرزانه سالاری با اشاره به اهمیت نظارت‌های بهداشتی به عنوان فاکتور مهم در حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان گفت: راه‌اندازی نرم افزار آنلاین بازرسی بهداشتی یک اقدام موثر در اجرایی شدن دولت الکترونیک است.

وی افزود: این طرح در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک در تمامی شهرستان‌های استان یزد اجرا می‌شود.

سالاری صرفه‌جویی در زمان، مدیریت بهتر نظارت ها، تسریع در ارجاع صورتجلسات متخلفان به دستگاه قضایی و حذف کاغذ را از مزیت‌های اجرای این طرح عنوان کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی بافق ادامه داد: با توجه به قابلیت نصب این نرم افزار بر روی موبایل یا تبلت، امکان گزارش گیری در همه مکان‌ها و زمان‌ها و نیز امکان اعلام برنامه کاری جامع به بازرسان با استفاده از بارکد خوان و GPS وجود دارد.

وی تأکید کرد: ثبت نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی شامل عکس، نمایش بازرسی‌های اخیر و ارسال آفلاین در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت از جمله قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

سالاری به تشریح چگونگی کارکرد این برنامه پرداخت و بیان داشت: این برنامه، اطلاعات را در درون خود ذخیره کرده و در اولین فرصت اتصال به اینترنت با وجود بروزرسانی، اطلاعات بازرسی را به سمت مرکز ارسال می‌کند و بعد از دریافت کد رهگیری تایید آن را به بازرس نشان می‌دهد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..