سند تحول قوه قضائیه نقشه راه تعالی دستگاه قضاست

رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: تحول در قوه قضاییه، توقف‌پذیر نیست و همه باید با راهکارهای مناسب در اجرایی شدن دقیق این سند تحول، تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد، اظهار داشت: معاونین و مجموعه‌های مدیریتی در دادگستری باید با نگاه کلان به سند تحول و دقت بر جزئیات طرح شده، بهترین راهبردها را برای تحقق اهداف این سند ترسیم کنند.

وی کار در این برهه از تاریخ در دستگاه قضایی را بسیار مهم و ارزشمند ذکر کرد و افزود: در زمانی که کشور درگیر تحریم‌های ناجوانمردانه دولت‌های استعماری است و بیماری کرونا بر مشکلات روحی و روانی مردم و بحث معیشت جامعه اثر گذاشته است، باید با عزم استوار و کار جهادی خدمت به مردم را در دستور کار قرار داد.

دهشیری حفظ سلامتی نیروی انسانی را بسیار مهم دانست و گفت: گرچه باید با تدابیر لازم از سلامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های دستگاه صیانت کرد اما نباید خدمت به مردم تحت هیچ شرایط تحت الشعاع قرار بگیرد.

وی با تاکید بر نظارت بر پرونده‌های حساس و کثیرالشاکی تصریح کرد: پرونده‌های ملی، امنیتی و کثیرالشاکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که باید مورد نظارت دقیق مدیریتی قرار بگیرند.

منبع :خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..