کمپین «روستای بدون کرونا» در یزد راه اندازی شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: در حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این نهاد در پیشگیری از شیوع بیماری، کمپین « روستای بدون کرونا» راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزحسن ابراهیمی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در روستاهای استان یزد، کمپین روستای بدون کرونا راه اندازی شده که این کمپین بر بستر پیامک طراحی شده است.

 
وی عنوان کرد: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که درگیر کرونا بودند یا یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۲۷ اطلاع دهند.
 
ابراهیمی بیان کرد: این کمپین با هدف شناسایی خانواده‌های عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر راه اندازی شده تا بتوانیم با حمایت از آنها، به عبورشان از این چالش کمک کنیم.
 
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد یادآور شد: تلاش داریم در مرحله اول، با اطلاع‌رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری کشورمان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..