مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد؛

افتتاح گرم‌خانه ویژه افراد بدون سرپناه در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده گرمخانه یزد ویژه افراد بدون سرپناه در سال ۹۹ ساخته می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» درحاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان این‌که اقدامات لازم و اولیه برای امکان سنجی و انتخاب محل این گرم خانه صورت گرفته است، اظهار کرد: در این گرم خانه که برای افراد بدون سرپناه در نظر گرفته شده امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام وجود خواهد داشت.

 
وی افزود: هرچند شهر یزد به نسبت شهرهای پرجمعیت دیگر کشور دارای افراد بی سرپناه کمتری است اما شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه‌اندازی این محل خواهد کرد.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه هدف از راه‌اندازی گرم خانه این شهر را ساماندهی و کمک به قشر ضعیف جامعه دانست و گفت: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری در شهر مواجه باشیم.
 
ملازینلی راه‌اندازی گرم خانه شهر یزد را عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر نظیر کاهش معتادین متجاهر، تکدی گری و کارتن خوابی عنوان و تصریح کرد: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی وقوف کامل دارد و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بردارد.
 
وی در پایان با بیان این‌که تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت شورای اسلامی شهر و شخص شهردار یزد در سال آینده شاهد افتتاح این گرم خانه در شهر یزد باشیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..