افتتاح یک طرح ترافیکی در یزد پس از ۱۰ سال

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از تعریض ورودی جنوب شرقی شهر یزد پس از ۱۰ سال زمین‌گیری این طرح خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ترافیک حد فاصل میدان ابوذر تا پل سرداران (قطار) روان خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن عباسی هرفته» با اشاره به این که خیابان ورودی جنوب شرقی شهر یزد عریض می‌شود، اظهار کرد: با تعریض ورودی جنوب شرقی شهر، ترافیک حد فاصل میدان ابوذر تا پل سرداران (قطار) روان می‌شود.

 
 وی با بیان این که طرح مذکور ضعف زیرگذر یک طرفه ابوذر را پوشش می‌دهد و ورود از میدان ابوذر به سمت داخل شهر را تسهیل می‌کند، اعتبار مصرفی این طرح را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت بخش عمده این مبلغ مصروف تملک و آزاد سازی پلاک‌های تجاری مجاور خیابان به مساحت تقریبی ۲۵۰۰ مترمربع شده است.
 
عباسی هرفته اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد آزادسازی این طرح ظرف دو سال گذشته با فعالیت جهادی منطقه دو شهرداری یزد محقق شده است که می بایست از شهردار و همکاران ایشان در این منطقه تشکر ویژه کرد.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در پایان با اشاره به این که محدوده میدان ابوذر و ابتدای خیابان کاشانی از جمله گره‌های ترافیکی بحرانی شهر بود که برنامه جامعی برای آن در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: اجرای ابر طرح خلیج فارس، اصلاح هندسی میدان شهدای محراب و تعریض این محور که خوشبختانه همه آن‌ها اجرایی شد، مجموعه‌ای از طرح‌های هدفمند بوده است که خوشبختانه همگی با همت کارکنان خدوم شهرداری ظرف دو سال گذشته اجرا شد و در نتیجه آن که ظرفیت ترافیکی ورودی شهر از سمت مهریز افزایش یافت.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..