امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم افزایش بصیرت دینی برای توسعه جامعه اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت تداوم دادن حسنات ماه رمضان در جامعه اسلامی، گفت: عید سعید فطر عید توفیق ادای تکلیف بندگی به محضر حضرت احدیت است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه های نماز عید فطر با بیان این‌که وحدت عملی بین مردم و مسئولان مهمترین نیاز توسعه کشور در شرایط کنونی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری دینی و حراست از ارزش‌های اسلامی ایجاد شده و فقط با وحدت و همبستگی ملت مسلمان حفاظت می‌شود.

 
وی تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در توسعه کشور دانست و افزود: نهادینه کردن وظایف دینی و توجه ویژه به ترویج ارزش‌های اسلامی از جمله توصیه های رهبر انقلاب در جامعه اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی برای مردم ایران است و باید با حراست از ارزش‌های دینی از این نعمت پاسداری کنند.
 
ناصری‌یزدی تصریح کرد: افراد جامعه اسلامی باید با افزایش بصیرت دینی و سیاسی و همچنین وحدت و همبستگی توطئه دشمنان را شناسایی و از نفوذ دشمنان جلوگیری کنند.
 
امام جمعه یزد در پایان سخنان خود با بیان این‌که مومنان باید حسنات ماه رمضان را تداوم دهند، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر عید توفیق ادای تکلیف بندگی به محضر حضرت احدیت است.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..