اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی است/ استاندار یزد به پویش اهدا عضو پیوست

no-thumbs

استاندار یزد با حضور در مراسم تجلیل از اقدام خداپسندانه خانواده های اهدا کننده عضو در استان ضمن عضویت در طرح سراسری اهدا عضو بیان کرد:اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» استاندار یزد با حضور در جلسه ۱۵۹ صحن شورای اسلامی شهر یزد از روحیه ایثار و اقدام خداپسندانه خانواده های اهدا کننده عضو قدردانی و به طرح سراسری اهدا عضو پیوست.

استاندار یزد در این جلسه با قدردانی از  اقدام ارزشمند شورای اسلامی شهر یزد برای تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در استان گفت: قدردانی از این اقدام شایسته حرکتی است که می تواند به گسترش فرهنگ و روحیه ایثارگرانه در جامعه یزد کمک کند.
«محمدعلی طالبی» با اعلام مراتب احترام و قدردانی از خانواده های عزیز اهدا کننده عضو که زمینه ساز افزایش روحیه ایثارگرانه در اجتماع هستند، افزود:اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است زیرا این اقدام قابل ستایش جان انسان هایی را بار دیگر به خانواده و جامعه باز می گرداند.
طالبی اظهار داشت: خرسندیم که اقداماتی از این جنس توانسته است استان یزد را به عنوان یکی از استان های پیشقدم در اهدا عضو معرفی کند  و شرایط خوبی را برای نجات جان انسان هایی که به دلایل مختلف محتاج گرفتن عضو هستند را به وجود آورد.
وی ضمن تشکر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی که زمینه و شرایط را برای این ایثارگری ها در استان فراهم می کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این  روحیه  و  افزایش  فرهنگ  اهدا عضو و ایثارگری در جامعه، کم تر شاهد باشیم که  مردم با مشکلاتی مواجه و جان خود را از دست می دهند.
استاندار یزد در پایان گفت: شایسته است برنامه شورای شهر یزد در تجلیل از فرهنگ اهدا عضو در جامعه الگویی باشد که به سهم خود و در جایگاهی که قرار داریم  ترویج روحیه ایثار و فرهنگ فداکاری را سرلوحه امور قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..