بیش از ۳۰۰ نفر از سیل زدگان خوزستان توسط بسیج جامعه پزشکی یزد ویزیت شدند

مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی یزد به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این مجموعه در مناطق سیل‌زده خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از سیل زدگان خوزستان توسط بسیج جامعه پزشکی یزد ویزیت شدند.

به گزارش یزدی نیوزمحمود شمس ‌الدینی  با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری از سوی بسیج جامعه پزشکی استان یزد در منطقه هویزه استان خوزستان صورت گرفته است اظهار داشت: پس از ابلاغ دستور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مبنی بر حضور بسیج جامعه پزشکی برای کمک‌های بهداشتی و درمانی، ۲۱ نفر از کادر این مجموعه به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 
مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان یزد افزود: تیم پزشکی اعزام شده به مناطق سیل زده خوزستان شامل دو تیم پزشک عمومی، یک نفر جراح مغز و اعصاب، یک متخصص بیماری‌های عفونی، یک متخصص اطفال، دو نفر دندانپزشک، یک ماما و پنج پرستار است.
 
وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان در شهرستان هویزه بیش از ۷۰ میلیون تومان داروی رایگان بین سیل زدگان توزیع می‌کند گفت: درمانگاه ثابت و سیار بسیج جامعه پزشکی یزد در دو شیفت صبح و عصر به مردم سیل‌زده خوزستان خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه می‌کند.
 
شمس ‌الدینی به استقبال خوب خوزستانی‌ها از خدمات بسیج جامعه پزشکی یزد اشاره کرد و افزود: در روز نخست فعالیت تیم بسیج جامعه پزشکی استان یزد در شهرستان هویزه بیش از ۳۰۰ نفر ویزیت، ۱۰۰ مورد تزریقات و ۳۵ مورد سرم درمانی انجام شده است.
 
مسئول تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی استان یزد به فعالیت‌های دندان پزشکی در منطقه هویزه اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۰ نفر توسط دندانپزشک ویزیت شدند که ۴۰ مورد آن کشیدن دندان، جرم گیری و تزریق دارو بوده است.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..