پیام تسلیت امام جمعه یزد

در پی حادثه وقوع سیل در برخی از استان های اطراف وجان باختن تعدادی از هموطنان آیت الله ناصری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوزوی در این پیام آورده :حادثه اخیر سیل بی سابقه در بخش هایی از استان های گلستان ،مازندارن ،لرستان ،خوزستان وشهر شیراز وآواره شدن و جان باختن عده ای از هموطنان عزیزمان موجب تاثر و تاسف شد.

 
اینجانب به خانواده جانباختگان در فارس وگلستان تسلیت عرض می کنم و برای آن عزیزان غفران ورحمت الهی و برای مصدومان شفای عاجل از خداوند مسئلت دارم.
 
بی شک این حوادث امتحان خداوند است هم برای کسانی که زندگیشان دچار مشکل شده وهم برای کسانی که معیشتشان در تنگنا قرار گرفته و هم برای مسئولان ومردمی که خبر ها را می شنونند.
 
در این امتحان بزرگ باید صبر وشکیبایی پیشه ساخت ودر برابر خواسته الهی سر تعظیم فرو آورد و صد البته که باید به کمک حادثه دیدگان هم شتافت.
 
مسئولان تا آنجا که در توان دارند همت به خرج دهند و با تمام امکانات به یاری آنان بشتابند ومردم عزیز هم با کمک های نقدی وغیر نقدی خود مصیبت دیدگان را یاری کنند وبرای رفع آلام آنان بکوشند که توجه وکمک به همنوع اجری بزرگ دارند.
 
اینجانب ،مسئولان ومردم شریف استان ضمن همدری با آسیب دیدگان از تمام مردم ایران اسلامی درخواست داریم که کمک های نقدی وغیر نقدی خود را به حساب ها ،مکان وپایگاه های تایید شده از سوی دولت اهدا کنند.انشالله خداوند توفیق انسان دوستی به ما عطا کند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..