اجرای برنامه متنوع فرهنگی و شاد در ایام نوروز در مهریز

رئیس شورای شهر مهریز: رادیو کوه ریگ در عصر روزهای تعطیل وبرنامه های متنوع فرهنگی توسط هنرمندان بومی مهریزی در ایام نوروز در پارک کوثر و کوهریک و تفرجگاه غربالبیز اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوزرئیس شورای شهر مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهر به بخشی از اقدامات شورای شهر و شهرداری در آستانه سال نو در راستای خدمات رسانی به شهروندان مهریزی و مسافران خبر داد وگفت:

خرید ۳۰هزار گل فصلی و کاشت ان در میدان های سطح شهر کاشت شده و طی ماه اخیر در میدان شهید صدوقی، بلوار دانشگاه، خیابان دی به سمت غربال بیز و خیابان امام حسن مجتبی به سمت بلوار خاتم‌الانبیاء حدود ۱۰۰۰ اصله درخت کاشته شده و ۶۰عدد نیمکت خریداری و در پارکها نصب و روشنایی در چند نقطه از سطح شهر در حال انجام و یا تا پایان سال انجام می شود.
مهدی زارع بیدکی افزود:راه‌اندازی رادیو کوه ریگ در عصر روزهای تعطیل و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی  توسط هنرمندان بومی مهریزی در ایام نوروز در پارک کوثر و کوهریک و تفرجگاه غربالبیز از برنامه‌های شورای شهر در ایام نوروز است.
زارع بیدکی تصریح کرد:امسال برای تفرجگاه غربال بیز از مسافران ورودی دریافت نمی‌شود و اداره این منطقه تفریحی و برپایی غرفه‌های مختلف غذایی و فرهنگی و هزینه‌های جاری آن به دهیاری روستای مدوار و افراد بومی آن منطقه واگذارشده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..