مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

زنان بنیان خانواده را در برابر هجمه‌های دشمن ایمن کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: دشمن در صدد تضعیف و تخریب بنیان خانواده است و زنان باید با هوشیاری و دانایی، خانواده‌های خود را در برابر این هجمه‌ها ایمن کنند.

به گزارش یزدی نیوز فاطمه دانش یزدی،در دیدار بانوان ادارات استان یزد با امام جمعه یزد به مناسبت روز زن و مراسم رونمایی از کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» اظهار داشت: زن در دین اسلام والاترین جایگاه انسانی را دارد و در هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام برای زن ارزش و اعتبار وجود ندارد.

 
وی از حضرت زهرا (س) به عنوان سرور زنان عالم یاد کرد و افزود: آن حضرت در هر یک از نقش‌های دختری، همسری و مادری خود، شخصیتی مثال‌زدنی داشت و می‌تواند در هر سه وجه، الگوی کاملی برای زنان و دختران مسلمان باشد.
 
دانش یزدی با اشاره به اینکه آن حضرت در زمان جاهلیت اعراب و نگاه جاهلی آنها به زن متولد شد، عنوان کرد: حضرت محمد (ص) با سخنان خود خط بطلانی بر همه تفکرات جاهلیت کشید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش زن در بنیان خانواده و جامعه بیان کرد: زن عامل آرامش و صمیمیت در خانواده است و آرامش در کانون خانواده، زمینه ساز پیشرفت فرزندان خواهد بود.
 
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: خانواده کوچکترین رکن سازنده اجتماع است و اگر خانواده سالم باشد، به طور قطع جامعه نیز رو به رستگاری و پیشرفت خواهد رفت.
 
دانش یزدی تاکید کرد: اگر کانون گرم خانواده توسط مادر و زن به محیطی آرام و با محبت و دور از اضطراب و دلهره تبدیل شود، زمینه را برای رشد و تربیت جسمی، تربیتی، فکری و معنوی کودکان که آینده سازان مملکت هستند فراهم می‌سازد و بر این اساس این وظیفه مهم تمام زنان و مادران این دیار است.
 
وی تصریح کرد: دشمنان ما امروز در صدد تضعیف بنیان خانواده و به دنبال آن رکن و اساس جوامع هستند بر این اساس نقش زن را بسیار تنزل داده‌اند اما امیدواریم زنان جامعه ما آگاه باشند و کانون خانواده خود را در برابر این هجمه‌ها ایمن کنند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..