رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

اجرای طرح یلدانه با همت اعضا جوانان و داوطلبان هلال احمرتفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح یلدانه با شعار یلدا برای همه به همت اعضا جوانان و داوطلبان هلال احمر تقت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت :شب یلدا و جشن های که در این زمینه انجام می شود ، یک سنت باستانی است که از زمان های گذشته تا به امروز در میان ایرانیان مرسوم بوده . لذا واحد داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تفت به همین مناسبت برنامه های فرهنگی و متنوع در قالب طرح یلدانه و با شعار یلدا برای همه برگزار کردند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت :واحد داوطلبان و جوانان این جمعیت همزمان با فرارسیدن شب یلدا ، در راستای رسالت بشردوستی خود ساعاتی از بلندترین شب سال را همراه با نجاتگران پایگاه امدادو نجات کوهستان که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده بودند سپری کردند .

وی افزود : این مراسم به منظور تقویت روحیه نشاط و همدلی در بین داوطلبان و نجاتگران هلال احمر برگزار شد و بر این اساس اعضای داوطلب با چند شاخه گل ، سبد انار ، آجیل و شیرینی با اجرای برنامه هایی از قبیل حافظ خوانی و شعر ، به استقبال شب یلدا رفتند و لحظاتی را در کنار نجاتگران زحمتکش امداد و نجات کوهستان بودند .

بخش نظردهی بسته شده است..