تقدیر بسیج مداحان و هیئات مذهبی از صدا وسیمای مرکز یزد

سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی استان یزد با صدور اطلاعیه ای از تلاش صدا و سیمای مرکز یزد در انعکاس عزاداری های مردم دارالعباده قدردانی کرد .

به گزارش یزدی نیوز در این پیام از تلاش صدا و سیما برای به تصویر کشیدن شکوه عزاداری یزدی ها در سراسر کشور تقدیر به عمل آمده است. 

متن این پیام به این شرح است:  
السلام علیک یااباعبدالله الحسین(ع)
امروز عزاداری برای سرور و سالار شهیدان در واقع از حیطه شیعیان جهان خارج شده و تمامی آزادی خواهان عالم در مقابل  مقام آن حضرت و حریت شهدای کربلا سر تعظیم فرود آورده اند. 
دو ماه عزاداری ایام محرم و صفر به پایان رسید ومردم ولایت مدار یزد حسینییه ایران بار دیگر عشق و ارادت خود را نسبت به خاندان رسالت، خاصه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به رخ جهانیان کشیدند ودر این میان اگر تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی فرزندان خدوم وزحمتکش این دیار در صدا و سیمای مرکز یزد نبود عزداری ها و عرض ارادت های مردمان  دارالعباده و جلوه های زیبای شور و شعور حسینی از چشم هموطنان و جهانیان پنهان می ماند.
صداو سیمای مرکز یزد توانست با انعکاس فرهنگ حسینی و ترسیم اوج وحدت در عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) دراین ایام نقش بی بدیلی  را در حفظ ارزش های دینی و نظام اسلامی ایفا کند و در به تصویر کشیدن شکوه و عظمت عزداری یزدی ها در رثای آل الله و انعکاس طنین لبیک یاحسین آنان در ایران و جهان سنگ تمام بگذارد.
پخش زنده عزاداری یزدی ها فرصتی را به وجود آورد تا کسانیکه بخاطر بیماری وکسالت،‌کهولت سن وسایرعلل نمی توانستند درمجالس عزاداری حضور داشته باشند نهایت استفاده را از طریق شبکه یزد از این مراسمات برده و قطعا دعای خیر آنان بدرقه راه این عزیزان خواهد بود. 
بر همین اساس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد برخود لازم دانست این تلاش مخلصانه را که نشانه توان فنی بالای صداوسیمای استان وهمت والای مدیرکل محترم و کارکنان خدوم آن دارد ارج نهاده وضمن خداقوت وخسته نباشید از خداوند منان عزت،سربلندی و توفیقات روزافزون را برای همه شما عزیزان خواستار است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..