مدیریت الکترونیک اسناد،ابزاری موثر در خدمت مدیریت دانش است

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد با اشاره به آسیب های ناشی از بایگانی و نگهداری پراکنده مستندات اداری بیان کرد: مدیریت الکترونیک اسناد،ابزاری موثر در خدمت مدیریت دانش است.

به گزارش یزدی نیوزدومین نشست کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استانداری یزد در سال جاری با هدف ارائه مدلی برای مدیریت الکترونیک اسناد در این مجموعه برگزار شد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد گفت:در مجموعه استانداری و واحدهای تابعه حجم بالایی از مستندات اداری و اسناد کاربردی به صورت پراکنده در سیستم های فردی و یا بایگانی سنتی نگهداری و گاهی نیز برخی اتفاقات باعث از بین رفتن این مدارک می شود.
« محمدحسین زارع» افزود: با خروج افراد از سیستم به دلیل بازنشستگی حجم زیادی از دانش و تجربه نیز از بین می رود و امکان انتقال تجربه و بررسی دقیق وضعیت گذشته وجود ندارد.
زارع خاطرنشان کرد:این موضوع نیاز به مدیریت الکترونیک اسناد با تاکید بر مدیریت دانش و ساماندهی مستندات اداری را نشان می دهد.
وی در پایان نسبت به مرور مصوبات جلسه قبل در خصوص جداسازی شبکه داخلی از اینترنت و ساماندهی سامانه های نرم افزاری اداری و مالی پرداخت.
شایان ذکر است در این جلسه پس از ارائه گزارش و تببین قابلیت نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد ،اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند و مقرر شد این سامانه به صورت پایلوت در یکی از واحدهای استانداری پیاده سازی و گزارش آن در جلسه آینده کمیته ارائه گردد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..