مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد تاکید کرد:

فرهنگ روستا فرهنگی مبتنی بر صداقت، خوداتکایی و استفاده بهینه از منابع

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی روستا را گرامی داشت.

به گزارش یزدی نیوز"محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به اهمیت فرهنگ روستا به عنوان فرهنگی مبتنی بر صداقت، خود اتکایی و استفاده بهینه از منابع آورده است: فرهنگ روستا، گمشده دنیای مدرن امروز و کانونی برای آرامش پایدار و شکوفایی بی آلایش است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به این که جامعه امروز ایران عزیز اسلامی برای رسیدن به اهداف متعالی اش، گریزی جز بازگشت آگاهانه به فرهنگ روستا را ندارد ادامه داده است: روستا، موتور متحرک فرهنگ کار و جنبش و پویایی است که تحقق آن، راه را برای اجرای درست و جامع سیاستهای اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی ملی هموار می سازد.
وی توجه به اشتغال روستایی در کنار حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت هر روستا را ضروری دانسته و افزوده است: فرآوری محصولات کشاورزی، توسعه صنایع در حوزه دامپروری، توجه به تامین زیرساختهای لازم و …  از ضروری ترین مسائل برای کمک به حفظ جمعیت روستایی است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در این رابطه اقدامات چشمگیر و مناسبی صورت گرفته است که باید تداوم یابد.
زارع رشکوییه در پایان این پیام، فرا رسیدن روز ملی روستا را به همه روستاییان عزیز و سختکوش، اعضای شوراهای اسلامی روستا و دهیاران پرتلاش تبریک گفته است.   
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..