امام جمعه یزد:

مسئولان در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بردارند

امام جمعه یزد با اشاره به مشکلاتی که در شرایط فعلی برای مردم وجود دارد گفت: مسئولان در راستای کاهش مشکلات مردم قدم بردارند .

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله«محمدرضا ناصری یزدی» در جریان دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با وی، با اشاره به این‌که هرچه مدیران در راستای خدمت به مردم قدم بردارند از ارزش بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: قطعا هر کاری با زحماتی روبرو است و زمانی که دولت می‌خواهد مملکت داری کند باید سختی‌ها را تحمل کرده و در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم قدم بردارند .

 
وی با بیان این‌که در روایات داریم که دو نعمت سلامت و امنیت از مهمترین نعمت‌هایی است که خداوند به ما داده ولی قدر آن را خیلی نمی‌دانیم،‌افزود: آن دسته از افرادی که در راستای سلامت و امنیت مردم تلاش می‌کنند اجر بسیار زیادی نزد خداوند دارد و باید در این زمینه با تمام توان تلاش کنیم .
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این‌که هیچ یک از کارهای ما نباید نیتی غیر از رضای خدا را به دنبال داشته باشد،‌گفت: مردم حق بسیار زیادی بر گردن مسئولان دارند و باید مسئولان هم در راستای رفع مشکلات آنها قدم بردارند و همیشه به فکر از بین بردن مشکلات و محرومیت‌ها باشند .
 
ناصری یزدی با بیان این‌که مردم امروز با مشکلات زیادی درگیر هستند ادامه داد: مسئولان باید به صورتی فعالیت کنند که در این شرایط مشکلات مردم کاهش پیدا کنند .
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: این که ما در فعالیت‌هایمان نیت‌هایی غیر از رضای خدا و برآورده کردن نیاز مردم داشته باشیم و به فکر مشکلات مردم نباشیم قطعا آخرت خود را به هیچ و پوچی فروختیم و هیچ هم به دست نیاورده‌ایم چرا که هرچه در این دنیای فانی به دست بیاوریم بسیار زود از دست ما می‌رود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..