آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد ۵ خرداد ماه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد ۵ خرداد ماه است گفت: ۱۴ تیرماه مراسم اختتامیه دومین دوره کتاب سال یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده  در نشست هماهنگی برگزاری دومین دوره کتاب سال استان یزد با اشاره به اینکه نخستین دوره کتاب سال در استان به خوبی برگزار شد اظهار داشت: امسال امیدواریم که این دوره نیز با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ۵ خرداد ماه سال جاری را زمان ارسال آثار به دبیرخانه دومین دوره کتاب سال یزد عنوان کرد و گفت: ۱۴ تیر ماه امسال همزمان با روز قلم و سالگرد شهادت آیت الله صدوقی مراسم اختتامیه این دوره برگزار و جوایز به افراد برگزیده اهدا می‌شود.
 
وی هدف از برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد را شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر عنوان کرد و اضافه کرد: معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان و کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب از دیگر اهداف مورد نظر برگزاری دومین دوره کتاب سال استان یزد است.
 
جوادیان زاده با اشاره به اینکه آثار قابل ارزیابی باید از تاریخ اسفند ۹۴ لغایت خرداد ۹۷ چاپ شده و برگه اعلام وصول داشته باشند افزود: دبیرخانه دومین دوره کتاب سال استان یزد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد واقع شده و تارنمای اینترنتی www.yazdaward.ir با هدف اطلاع رسانی کتاب سال استان یزد راه اندازی شده است و شرکت کنندگان می‌توانند به راحتی نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه اقدامات لازم را انجام دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..