رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان خبر داد؛

تجهیز ۴۰۰ آموزشگاه برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در یزد

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد، گفت: 400 آموزشگاه در قالب سه هزار و 800کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان یزد تجهیز شده است .

به گزارش یزدی نیوز«سید حسین کلانتری» در جلسه توجیهی مدیران مدارس طرح اسکان شهرستان مهریز، اظهار کرد: ۴۰۰آموزشگاه در قالب سه هزار و۸۰۰کلاس درس برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی تجهیزشده است .

 
وی با اشاره به این‌که اولویت ما خدمت‌رسانی به فرهنگیان است، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان یزد داریم برای خدمت به عموم مردم آمادگی لازم وجود دارد .
 
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۱۷پایگاه پذیرش مسافر نوروزی در سطح استان مستقر هستند  که ۲پایگاه آن در شهر یزد و مابقی در شهرستان های دیگر استان مستقر هستند .
 
این مقام مسئول تصریح کرد: امسال با تمهیداتی که وزارت متبوع انجام داده است کلیه کلاسهای "ج " حذف و اکثریت کلاسها به "الف" ارتقاء می یابد .
 
کلانتری با اشاره به رتبه برتر شهرستان مهریز و برنامه ریزی بهتر برای اسکان میهمانان نوروزی از آمادگی کامل ستاد اسکان شهرستان مهریز برای خدمات دهی به میهمانان نوروزی خبر داد .
 
مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این جلسه گفت:در شهرستان مهریز ۱۲ آموزشگاه با ظرفیت ۱۲۰کلاس در نوروز ۹۷ پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..