تماشای «سیستم گرون هلم» ۱۴ اسفند در حوزه هنری یزد

فیلم تئاتر «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی 14اسفند در حوزه هنری یزد به نمایش در می‌آید و تحلیل می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«علی جاور» با اشاره به این که چهاردهمین نشست اکران و تحلیل فیلم تئاتر این مرکز به نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی اختصاص دارد، اظهار کرد: این اثر دوشنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۸ با حضور مجید جوادیان زاده مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد و اهالی تئاتر و هنرمندان در نارنجستان هنر حوزه هنری استان به نمایش درمی‌آید و مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد .

 
وی افزود: در این نمایش، الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی به ایفای نقش پرداخته‌اند .
 
مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد، گفت: «سیستم گرون هلم» یکی از جذاب‌ترین نمایشنامه‌های معاصر است که براساس یک اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده‌خو و ضدانسانی بازار کار و به نوعی جامعه بشری را کالبدشکافی می‌کند .
 
این نمایش داستان چهار نفر است که متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک شرکت قدرتمند چند ملیتی هستند و ما شاهد آخرین مصاحبه مسئولین این کمپانی با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملا غیرمتعارف با سیستم گرون هلم که با شیوههای روانکاوانه ابزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها برمی‌دارد .
 
کوشک جلالی علاوه بر کارگردانی، ترجمه و طراحی این نمایش را برعهده داشته و مسعود سیدهاشمی آن را تهیه کرده است .
 
دیگر عوامل نمایش عبارتند از؛ مدیر تولید: سید فرشاد هاشمی، برنامه ریز، دستیارکارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی، مدیرصحنه: احمد عالیشاه و …
 
علیرضا کوشک‌جلالی بیش از ۴۰ نمایش در آلمان و ۱۵ نمایشنامه در ایران به روی صحنه برده و جوایز زیادی در زمینه کارگردانی و نویسندگی در فستیوالهای تئاتری بینالمللی کسب کرده است .
 
گفتنی است؛ نشست‌ هفتگی پخش و تحلیل فیلم تئاتر، دوشنبه‌ها ساعت ۱۸در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد است .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..