پیش بینی نرخ میوه و صیفی تا اسفندماه

به گزارش یزدی نیوزرئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: نرخ میوه و صیفی به سبب رکود حاکم بر بازار نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشت و پیش بینی می شود این روند تا اسفند ماه ادامه داشته باشد.
حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به وضعیت بازار میوه اظهار داشت: نرخ میوه و صیفی به سبب کسادی بازار در مقایسه با هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است.
 
وی نرخ هر کیلو پرتقال ناول کوهستان را ۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو پرتقال شمال ۶۰۰ تا هزار و ۵۰۰،نارنگی شمال هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰،پرتقال رسمی جنوب ۲ هزار و ۵۰۰، رسمی کوهستان ۴ هزار، گریپ فروت ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ ، لیمو شیرین هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و نارنگی بندرعباس ۸ تا ۱۲ هزارتومان است.

مهاجران با اشاره به قیمت سایر میوه و صیفی در بازار گفت: همچنین قیمت هر کیلو کیوی هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰،خرمالو ۶ هزار تومان،خیار هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰،گوجه فرنگی ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ و گوجه فرنگی گلخانه ۳ هزارتومان،سیب زمینی۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ و پیاز ۸۰۰ تا هزار تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی تصریح کرد: تا اسفند ماه نرخ میوه در بازار تغییر چندانی نخواهد داشت.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..