۱۱ پروژه در دست ساخت خیری در دانشگاه میبد

no-thumbs

رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد گفت: نیکوکاران تعداد 11 پروژه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی با میانگین رشد فیزیکی بالای 60 درصد را در این دانشگاه دولتی در دست ساخت دارند.

به گزارش یزدی نیوزعباس کلانتری با اشاره به محوریت نقش خیران در کمک به مراکز دانشگاهی اظهار کرد: خیران شهرستان میبد در اجرای ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر زیربنای آموزشی و رفاهی این دانشگاه مشارکت دارند .
کلانتری ایجاد کارگاه آموزشی با ۲هزار مترمربع، فازدوم ساختمان دانشکده علوم انسانی با ۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع، سالن ورزشی با یکهزار و ۸۰۰ مترمربع، ۵ واحد ساختمان خوابگاه تحصیلات تکمیلی مجموعا ۵هزار و ۵۰۰ مترمربع، تکمیل دانشکده فنی مهندسی با زیربنای چهار هزار مترمربع، تکمیل سلف سرویس با چهارهزار و ۲۰۰ مترمربع و محوطه مسجد با یکهزارمترمربع را از طرح های در دست اجرا برشمرد.
کلانتری با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این پروژه ها ۱۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان از محل کمک خیران هزینه شده است گفت: برای تکمیل این پروژه ها تا پایان سال ۹۶، هشت میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان دیگر نیاز است .
دانشگاه آیت الله حائری میبد در زمینی به مساحت ۱۵۸هکتار درغرب شهرستان میبد واقع است که یکهزار و ۸۵۰ دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی، ۹ رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته دکتری در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.
دانشگاه های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان یزد شامل دانشگاه یزد، دانشگاه آیت الله حائری میبد و دانشگاه اردکان در قالب یک هیات امنا اداره می شوند که دبیرخانه آن در دانشگاه یزد مستقر است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..