برگزاری مانور مدیریت بحران آب در شهرستان‌های یزد

به گزارش یزدی نیوزمانور مدیریت بحران آب با سناریوهای مختلف و با حضور تنی چند از اعضای کمیته بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به طور همزمان در شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، اشکذر و بهاباد برگزار شد.
 "رضا اشتر زاده" مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این باره گفت: این مانورها با سناریوهای مانور قطع برق چاه‌ها و به کارگیری مولدهای برق اضطراری در اختیار و بررسی عملکرد آن‌ها در شهر ابرکوه و مانور خارج کردن چاه‌های موجود از مدار بهره‌برداری به دلیل وقوع زلزله و بررسی چگونگی تامین آب شبکه به روش‌های مختلف در شهر بهاباد، برگزار شد.

وی افزود: همچنین مانور بررسی چگونگی آبرسانی به سطح شبکه در مواقع خارج شدن خطوط اصلی شبکه و هر یک از زون‌های فشاری از مدار بهره‌برداری در شهر اشکذر و  مانور به کارگیری دستگاه‌های آب شیرین کن پرتابل و توزیع آب‌های بسته‌بندی شده توسط این دستگاه‌ها و توزیع آب شرب از طریق ایستگاه‌های برداشت موجود و تانکری در شهر اردکان اجرا شد .

اشترزاده در پایان هدف از برگزاری این مانورها را توان سنجی و آمادگی پرسنل و تجهیزات و هماهنگی بین بخشی  در هنگام بحران در حوزه آب ذکر کرد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..