ثبت نام عتبات در کاروان های کربلا در استان یزد

no-thumbs

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت : نام نویسی دوره جدید در کاروان های عتبات عالیات عراق که از 24 مردادماه دراستان یزد آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر شریفی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز سطح استان یزد نام نویسی کنند اظهارکرد: در دوره جدید پیش ثبت نام اینترنتی یکهزار و ۳۵۵ نفر زائر از استان یزد به عتبات عالیات درکاروانها ثبت کرده اند.
وی افزود: این تعداد در قالب ۲۵۰ کاروان شامل ۱۰۶ کاروان هوائی و ۱۴۴ کاروان زمینی از تاریخ ۱۴شهریو ماه لغایت ۱۵ آبان ماه امسال به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند.
شریفی بابیان اینکه متقاضیان اعزام به عتبات عالیات که از پنجم تا ۱۷ مرداد ماه برای پیش ثبت نام عتبات اقدام کرده اند ادامه داد: نتایج قرعه کشی دوره جدید روز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه روی سایت پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir قرار گرفته است.
وی یادآورشد: سامانه سماح به طور مرتب در حال ثبت نام زایرین علاقمند به سفر پیاده روی اربعین حسینی است و از آغاز تاکنون بیش از یکهزار نفر دراستان یزد در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
شریفی ازثبت نام متقاضیان به کربلا در روز عرفه خبرداد و خاطرنشان کرد: ۱۲ کاروان بصورت هوایی برای شرکت درمراسم عرفه عازم عراق می شوند.
مدیرحج و زیارت استان یزد تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۶۸۳ زائر در قالب ۲۸۲ کاروان که ۲۰۹ کاروان به صورت هوائی و ۷۳ کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .

بخش نظردهی بسته شده است..