دریادمان دکتر رادی توسط فعالین اصلاح طلب استان یزد:

ویژگی ها و موانع اصلاحات با حضور حمید رضا جلایی پور برگزار شد

مراسم ضیافت افطار به میزبانی اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه یزد با حضور جمعی از اعضا و هواداران این حزب و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی منتظر قائم و دکترحمیدرضا جلایی پور برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر ابتدای این مراسم فاطمه عباسقلی زاده فعال سیاسی استان یزد و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با خوشامدگویی به حضار و تمجید از شخصیت دکتر رادی برای فعالین سیاسی استان ارزوی موفقیت و انسجام و وحدت را آرزو کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر مرحله نهائی اخذ مجوز برای فعالیت های رسمی استانی در مراجع مربوطه کشوری صورت گیرد تا در استان نیز به صورت رسمی فعالیت حزب آغاز گردد.
در ادامه ابوالقاسم شعشعی متنی را در تکریم و نکوداشت مقام دکترمحمدعلی رادی بیان کرد و وی را شخصیتی نمونه و بارز در جریان اصلاحات خواند.
غلامعلی سفید ، استاندار اسبق یزد در سخنانی به فعالان اصلاح طلب استان و میهمانان ویژه مراسم از جمله دکتر جلائی پور ، حجت الاسلام منتظر قائم و همچنین خانواده دکتر رادی خوش امد گفت. مهندس سفید آرزوی انسجام و وحدت بین هواداران و فعالان سیاسی اصلاح طلب در ایام و سال پیش رو آرزو کرد.
در این مراسم حجت الالسلام منتظرقائم و دکتر جلائی پور بعنوان سخنران ویژه مراسم با بیان خاطراتی از شخصیت اصلاح طلبانه شادروان دکتر رادی و فعالیت هایش وی را یک نمونه و الگوی کامل برای جوانان اصلاح طلب دانستند.
حجت الاسلام منتظر قائم در ادامه سخنان خود به بررسی وضعیت حکومت اسلامی و جایگاه رای مردم پرداخته در احادیث اسلامی توسط فقهای اسلامی پرداختند.
همچنین  جلائی پور با بررسی وضعیت سیاسی کشور و روبدادهای پیش رو ، ویژگی ها و موانع جریان اصلاحات را در سال پیش بررسی و راهکارهای خود برای فعالیت اصلاحات در سال پیش رو را ارائه کرد.
از جمله مهمانان ویژه این مراسم، میرمحمدی استاندار یزد و چند تن از معاونین، مدیران و فرمانداران بود. 
لازم به ذکر است مرحوم دکتر رادی از فعالین فرهنگی و سیاسی اصلاح طلب کشور در یزد و میبد بوده و  معاونت وزیر جهاد کشاورزی را در پرونده خویش داشته است .

بخش نظردهی بسته شده است..