تمام سنگ‌فروشی‌های یزد به خارج شهر منتقل می‌شوند

رئیس اتحادیه سنگ‌فروشان و سنگ‌بران استان یزد از انتقال تمام سنگ‌فروشی‌های یزد به خارج از شهر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد حسین کریمیان در یزد اظهار داشت: از سه سال پیش اتحادیه سنگ‌فروشان برای ساخت شهرک سنگ تصمیم گرفته است.

 
وی با اشاره به پراکنده بودن مغازه‌های سنگ فروشی در سطح شهر بیان کرد: پراکندگی مغازه‌ها از جمله دلایل انتقال مغازه‌ها به خارج شهر بود که مشکلات ترافیکی زیادی را هم برای سنگ فروشان و هم خریداران به وجود آورده بود.
 
رئیس اتحادیه سنگ فروشان استان ایجاد مزاحمت و سر و صدا برای مناطق مسکونی را از دیگر دلایل ساخت شهرک سنگ برشمرد و گفت: پس از نامه‌نگاری با مسکن و شهرسازی, فرمانداری, سازمان صمت و شهرداری از طریق سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ۳۰ هزار هکتار زمین در اختیار اتحادیه سنگ‌فروشان قرار داده شده است.
 
کریمیان با اشاره به اینکه شهرک سنگ بعد از پایانه بار جاده کنار گذر یزد قرار دارد بیان کرد: تا یک ماه آینده این زمین‌ها به اعضای اتحادیه واگذار می‌شود.
 
وی با اشاره به استقبال سنگ‌فروشان از ساخت این شهرک گفت: با انتقال سنگ‌فروشی‌ها به شهرک سنگ, سنگ‌فروشان بهتر می‌توانند خدمات خود را به مردم ارائه دهند چرا که تجمع سنگ‌فروشان در یک مکان سبب می‌شود تنوع سنگ‌ها و کیفیت‌ها در یک مکان متمرکز باشد و مردم انتخاب بهتر, بیشتر و راحت‌تری داشته باشند.
 
 
رئیس این اتحادیه افزود: قرار گرفتن این شهرک در مسیر پایانه بار و مسافربری سبب می‌شود که هموطنانی که از جنوب و جنوبِ شرق می‌آیند اگر قصد خرید سنگ دارند بتوانند از همین مکان خرید کنند.
 
وی همچنین گفت: با ساخت شهرک سنگ, برای وانت بارها و کسانی که کارشان در رابطه با صنف ما باشد به نوعی کارآفرینی و اشتغال صورت می‌گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..